Beslutsångest!

Åhja. Jag borde SÅ sova just nu, men jag hinner vara inne på datorn fem minuter till(imorgon bitti när jag är sådär sjukt trött så kommer jag ångra mitt val... men det är imorgon!)
I helgen hade jag som sagt konfahajk, vilket jag verkligen inte såg fram emot, jag var sjukt opeppad. Men när jag väl var där var det grymt roligt! Den slutade på lördagen, så det var en kort hajk, bara 18 timmar tror jag :) Sedan på lördag kväll så hade jag ett jättemysigt tjejgäng hemma, och vi satt och snackade, drack te(EN drack saft, haha) och lekte systemlekar, vilket är jätteroligt om man kan dem, men man vill bara slå till dem som kan dem om man verkligen inte har en aning om hur den går till, haha.
             Idag var jag på gudstjänst med konfan, och vi gjorde ett drama, som blev... mer eller mindre lyckat, men nåväl; Vi hade ju roligt iallafall! Sen så bar det av till Karlstad för att käka en mycket god lunch, och sedan det svåraste av allt... Välja tapeter! Jag skulle egentligen valt idag, men OJ vad svårt det är! Jag var helt säker på igår att jag skulle ha vitt, men nu funderar jag på att göra bara hörnen rösa med vita stjärnor... det låter jättetöntigt, men är faktiskt riktigt snyggt! Usch, vilken beslutsångest jag har.
      Så, godnatt folket :)

Kommentarer
Postat av: Annika - trebarnsmorsan med fyra ungar

Hej. Såg att du varit med och tävlar hos andra bloggare, och vill bara tala om att jag har flera aktiva tävlingar som är väldigt lätta att delta i! Fler kommer inom några dagar; kläder, smycken, massa presentkort osv!

Vill du inte ha såna här kommentarer ber jag om ursäkt!

2011-03-21 @ 13:55:16
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0