Äntligen fixat!

Idag var jag inne hos Studievägledaren på skolan, och hade tänkt att ringa till IKEA och fråga om prao där. Jag vet inte varför, men trodde att det kanske skulle vara lite halvroligt. De hade fullt nu ivår sa dem, men att de hade plats till hösten, så vi(jag och min kompis som också hade tänkt att praoa där) struntade i det, och jag letade upp Carli Choklad, som gör egen glass och choklad(!). Jag var typ HYPERNERVÖS innan jag skulle ringa, men pratade med nån schysst tjej som hette Linda, och frågade om praoplats, som jag och min kompis FICK :o Så just nu är jag jätteglad, jag ska ju tillverka choklad och glass vecka nitton!
Ja. Gammal bild, men har inga på min dator just nu :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0