Anna.

Jag har hittat henne. Ja, henne. Anna Ternheim. Världens (just nu) bästa artist. Nyss var det Salem, Men : Nejnej, han får kliva åt sidan. Anna. Och om du sitter och tänker : Oj, hon verkar ju som Värdens bästa artist! Henne vill jag lyssna på! Jo, då gör du så att du hör antingen på " What have I done" Eller " Shoreline" .
.                                        .
.                                                       .                                        .
Min musik histoia är faktiskt ganska ... konstig de senaste Månaderna. Jag har verkligen gillat en artist, kanske 3-4 veckor, och sedan så har jag börjat gilla en annan, och så vidare :) Lite snabbt :
  • Mando diao.
  • Karpe Diem.
  • Laleh.
  • The Cardigans.
  • All Time Low .
  • Salem Al Fakir ( Gillade honom i typ 7 veckor^^)
  • Anna Ternheim.
Kram eller ngt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0