BackDag

Nu är det ju så att man kom hem från backen 20 min sendan, men hahah, jag och Linus trodde att backen stängde halv fem, men så vi åkte iväg vid två och köpte 2-timmars kort:)

Sen åke vi i Östra Tandådalen, åkte några vidare till Tandådalen och till sist Hundfjället.

När vi ´hade åkt ett åk märkte vi att den största liften var stängd, så vi stakade oss en bit bort till en annan lift :)

Hahah, så ställde vi oss i kö, och de framför oss släppte de inte in oss, men de framför ! Hahah, vi försökte smita in ändå, men det funkade inget vidare ;D

Sen så åkte vi transportliften tillbaka , och så var de lite nedför, och Linus, smart som han är, skulle åka ikapp mej som var några knappliftar framför..

Det gick ju bra också, hahah, men han hann inte fram, så han kunde inte staka sej heller, så jag gick av, snäll som man är, och så åkte ja fram till honom och skulle ta en lift, han nådde inte, men han skulle ju själv, men till sist tog jag en år honom, och så åkte vi iväg xD



Hahah, lyckad dag x)
Förlåt igen , men har inga andra än exempelbilder <3

kram eller nåt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0