Allvarligt Samtal ..



Kompis: jag vill ha varm choklad igen, drack det förut med grädde :)

Jag: Ooh, men medans du håller på å gör det så kan du ju göra en extra åt mej (aa


Jag: Men .... jag orkar inte gå ned för våran otroligt långa trappa, typ 1800 steg... Och sen så är det ju så att katten kanske har spottat i kakaon och man vill ju inte dricka kattspott ? Nejtack, jag klarar mej fint utan varm choklad vid eftertankte ^^

Kompis: Hahaaha , du är helt galen XD men, joo det är ju mysigt iaf, kattspott eller ej ;D


Naa... I´m not that sure ... ^^

 

Ja, jag har normala konversasioner med mina kompisar ;)

 

 

Kram eller ngt :)


Kommentarer
Postat av: It´s you and me baby ! - Tre tävlingar pågår i min blogg nu - delta :)

HAHA:D

2010-02-24 @ 18:24:43
URL: http://itsyouandme.blogg.se/
Postat av: lin

heyyyy;) i min blogg skriver jag om cheerleading och om min vardag.. ta gärna en titt :)

(om du inte gillar sån här ''reklam'' som folk säger, så ber jag om ursäkt :/)

2010-02-27 @ 17:07:07
URL: http://linnnerikssonn.blogg.se/
Postat av: Ninni

Vilken kompis?

2010-03-06 @ 21:49:56
Postat av: lnaa

En kompis bara :) Tror inte du vet vem det är :) <3

2010-03-20 @ 23:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0