Skolexpo!

Enligt mej dagens jobbigaste ord. Varför? Jo, för hur många vet vad det innebär, förutom sveriges studeivägledare? Jojustde, ingen. Men ganska så roligt var det iallafall, trots MASSA information och gåing. Jojuste, det är när man typ besöker (i mitt fall) gymnasieskolorna, och typ olika linjer. Det mesta var ganska så drygt, ALLA(utom... fordon) sa att den var en JÄTTEBRED linje, med massa valmöjligheter. Jo tjenare, haha. Jag tror att jag kommer att välja Samhäll hur som helst, inriktningen är jag inte så säker på just nu iallafall :)
Var på tjejkväll på stan med två kompisar, och vi såg kön till Jay Smith. Vilket får mej tat tänka på: VARFÖR var han där?! På Gallerix?! Känns lite... Mja. B. Om mna vinner idol, så tänker man sej inte att man kommer stå på gallerix vid tjutande fjortonåringar(förutom mej...) och skriva autografer tills man får ont i händerna, man har antagligen tänkt sej NÅGOT strörre. Än Gallerix.
Oj, jag lät lite...Sur nu, men ja ja, haha:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0