New Moon

Var på New moon med Ninni igår, vi hade beställt biljetter i förväg, så att  vi skulle komma in. Och det var fullproppat med folk! Haha, fast det var typ bara 2 killar, var liite mer en tjej film. jag hade läst böckerna innan, så jag visste ju det mesta, men en hel del var olikt. tiden när hon var utan Jacob var mkt mindre i filmen, mam fattade inte att hon saknade honom så mycket.  Men jag är ju ett twilightfan, så ofc tycker jag att den var bra, men jag tror att jag hade tyckt att den var lite sämre om jag inte gillade twilight så mkt. MEN den är sevärd:D

En gryymt snygg klocka iaf!
Funderar  på att köpa , gryymt snygg:)  www.junkyard.se finns den på:D

Idag vet jag inte vad jag ska göra, får se. Behöver egentligen köpa julklappar, men får se hur det blir med det!

Kram eller nåt:) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0